tlo22n.jpg

 

NAZWA PROJETKU

Staże zagraniczne dla uczniów

i absolwentów szkół zawodowych

oraz mobilność kadry

kształcenia zawodowego



    NAZWA PROJEKTU
Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół  zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego Program operacyjny wiedza edukacja rozwój 2014 – 2020     OKRES REALIZACJI PROJEKTU Od 2015-12-31 do 2016-12-30 CEL PROJEKTU Sfinansowanie staży osób uczących się w zagranicznych przedsiębiorstwach KRÓTKI OPIS PROJEKTU W projekcie bierze udział 45 uczniów uczących się w zawodach: - technik architektury krajobrazu  (30) - technik geodeta (15) oraz 3 opiekunów. Staże odbywają się w przedsiębiorstwach właściwej branży na terenie Grenady, Kordoby i Martos. Czas trwania stażu to 4 tygodnie. W weekendy odbywają się wycieczki turystyczne. Dodatkowo każda grupa ma sfinansowane 28 godzin języka hiszpańskiego oraz zajęć kulturowo – pedagogicznych. CAŁKOWITA KWOTA PROJEKTU 463 677,39 EURO KWOTA DOFINANSOWANIA PROJEKTU 463 677,39 EURO ŹRÓDŁA FINANSOWANIA PROJEKTU Europejski Fundusz Społeczny

 NASZA SZKOŁA BIERZE

UDZIAŁ  PROGRAMIE
 

A L B A T R O S

 www.program-albatros.pl

     

 

KWALIFIKACYJNE KURSY

ZAWODOWE

NA KWALIFIKACJE


R O L N I C Z E

                   

012
Pamiętamy… PDF Drukuj Email

wsUroczystość Wszystkich Świętych rozpoczyna czas poświęcony wspomnieniom zmarłych. Tego dnia ludzie odwiedzają groby bliskich, na znak pamięci zapalając znicze, składając okolicznościowe wieńce. Bez wątpienia jest to czas zadumy nad przemijalnością ludzkiej egzystencji. Nie zapomnijmy o bliskich, którzy stanowili treść naszego życia, by pamięć o nich trwała zawsze. Społeczność szkolna nie zapomina także o nauczycielach, których nie ma już wśród nas, jednak śmierć nie zatarła ich obrazu w naszych wspomnieniach.

 
„Skarby przeszłości” w Gnieźnieńskim Oddziale Archiwum Państwowego PDF Drukuj Email

skarby22 października w Gnieźnieńskim Oddziale Archiwum Państwowego z Poznania młodzież z naszej szkoły uczestniczyła w projekcie: „Skarby przeszłości”. Uczniowie mieli możliwość obejrzenia najciekawszych archiwaliów, poznali zakres chronologiczny gnieźnieńskich zbiorów oraz ćwiczyli pisanie pismem gotyckim. Zwiedzili także magazyny, poznając warunki przechowywania dokumentów, będących źródłem cennych informacji między innymi dla badaczy Gniezna i Wielkopolski. Specjalistyczną wiedzę zgromadzonej młodzieży przekazywał Pan Marek Szczepaniak – kierownik archiwum. Grzegorz Dutkiewicz i Michalina Musiał z klasy II technikum architektury krajobrazu reprezentowali naszą szkołę w trakcie kontynuacji projektu: „Skarby przeszłości”.

 

 
Realizacja projektu integrującego młodzież pełnosprawną z niepełnosprawną PDF Drukuj Email

intŚrodowiskowy Dom Samopomocy: „Tęcza” w Gnieźnie realizował w naszej szkole projekt: „Jestem niepełnosprawny – mam prawo działać, żyć i pracować w społeczeństwie”. Uczniowie poszczególnych klas mieli okazję uczestniczyć w warsztatach z udziałem osób niepełnosprawnych, podopiecznych „Tęczy”. Młodzież ZSP nr 1 im. Stanisława Mikołajczyka aktywnie włączyła się w projekt o charakterze antydyskryminacyjnym. Przypominamy, że nasza współpraca ze Środowiskowym Domem Samopomocy trwa od ubiegłego roku szkolnego i została zwieńczona spotkaniem z podopiecznymi i ich opiekunami na Skiereszewie w czerwcu 2015r.

 
Stypendia Starosty Powiatu Gnieźnieńskiego PDF Drukuj Email

stypendiumWe wtorek 20 października odbyła się uroczystość wręczenia stypendiów Starosty Powiatu Gnieźnieńskiego. W uroczystości uczestniczyli Wicestarosta Jerzy Berlik, Dyrektor Wydziału Edukacji Jerzy Paweł Lubbe, wyróżnieni stypendyści wraz z rodzicami, nauczyciele oraz uczniowie. W imieniu nagrodzonych stypendystów podziękowanie złożył Radosław Pluciński uczeń klasy drugiej technikum geodezyjnego i jednocześnie stypendysta Stypendium Naukowego Starosty Gnieźnieńskiego. Skromną imprezę uświetnił koncert szkolnego zespołu muzyczno - wokalnego.

 

 
„Zacną rzeczą jest uczyć się, lecz jeszcze zacniejszą – nauczać” M. Twain PDF Drukuj Email

dzen15Data 14 października upamiętnia powstanie Komisji Edukacji Narodowej w 1773r. Dzień ten jest powszechnie obchodzony w instytucjach związanych z oświatą – w naszej szkole  obchody zaplanowano na czwartek. Nauczycielki: Małgorzata Langner oraz Małgorzata Kaszyńska zadbały o oprawę teatralno – muzyczną tego święta. Spektakl wypełniony humorem i muzyką umilił czas społeczności szkolnej, która zgromadziła się w auli budynku na ul. Sobieskiego 20. Nie zabrakło także Pani Elżbiety Cytryńskiej – przewodniczącej Rady Rodziców, która uświetniła swoją obecnością obchody Dnia Edukacji Narodowej. Samorząd Uczniowski przygotował konkurs: „Rozpoznaj nauczyciela po cieniu” - 44 uczniów wzięło udział w zabawie (wszyscy otrzymali + 5 pkt). Natomiast spośród poprawnych odpowiedzi (a było ich 26), w trakcie uroczystości wylosowano 10 bonusów indywidualnych zwalniających z odpowiedzi ustnej! Dzień Edukacji Narodowej to również okazja do nagrodzenia nauczycieli oraz pracowników szkoły za ich zaangażowanie w realizację swoich zadań. Tym razem wyróżnieni zostali następujący pedagodzy: Anna Czudowska, Marzena Idaszak – Wiewióra, Małgorzata Kaszyńska, Marzena Bociek, Joanna Piechowiak i Sylwia Centka – Śnitko oraz pracownicy szkoły: Panie: Marzena Grzeszczak, Elżbieta Czerniak, Jolanta Wyrębek oraz Pan Paweł Trzaskawka. Wybrano także „Super kadrę Rolnika”. Najlepszym zawodowcem okazały się być Panie: Barbara Kupidura i Marzena Bociek, humanistą – Pan Leszek Walery. „Super Przyrodnikiem” została Pani Anna Chudowska, a językoznawcą: Panie – Małgorzata Langner i Barbara Splis – Huet. „Super Sportowcem” został odznaczony Pan Krzysztof Karczewski, a Pan Tadeusz Krystkowiak otrzymał wyróżnienie w kategorii: „Można na niego liczyć”. Gratulujemy!

Wszystkim nauczycielom życzymy radości z wykonywanej pracy i sukcesów zawodowych.

 
„Uwaga – nadwaga!” – program pomagający zdobyć wiedzę dotyczącą zdrowego odżywiania się oraz profilaktyki otyłości. PDF Drukuj Email

nadwagaWe wrześniu 2015r. ruszyła IV edycja ogólnopolskiej kampanii: „Uwaga - Nadwaga!” Jej organizatorem są Centra Dietetyczne: „Naturhouse”, a do ich przewodnich celów należy dążenie do zwiększenia świadomości  w sprawie nawyków żywieniowych i ich wpływu na ludzkie życie. Uczennice z I klas 12 października uczestniczyły w spotkaniu tematycznym z dietetyczką, która w trakcie prelekcji podjęła temat konsekwencji wynikających z nieprawidłowej diety. Dodatkowo skorzystały z urządzenia przeznaczonego do analizowania składu ludzkiego ciała, informującego o ilościowej zawartości poszczególnych komponentów organizmu: wody czy tkanki tłuszczowej. Inicjatorem spotkania z dietetyczką była Pani Sylwia Centka – Śnitko.

 
Film: „Król życia” – nagrodą dla uczniów. PDF Drukuj Email

kinoUczniowie naszej szkoły, którzy uczestniczyli w Paradzie Włoskiej zorganizowanej z okazji 20 – lecia partnerstwa łączącego Gniezno z miastem Anagni, w nagrodę za swoje zaangażowanie (między innymi w proces tworzenia strojów specjalnie na tę okazję), obejrzeli film: „Król życia” w kinie: „Helios”.  Bohater filmu (w tej roli aktor: Robert Więckiewicz), sfrustrowany pracownik warszawskiej korporacji, w wyniku wypadku samochodowego, zapada w śpiączkę. Po wybudzeniu się, przechodzi metamorfozę. Na czym ona polega? Nie będziemy zdradzać. Zapraszamy do kina!

 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 6 z 45
 

FILM

PROMOCYJNY

SZKOŁY

_________________________

Znajdziesz nas w

Facebook

_________________________

WIRTUALNA

WYCIECZKA

PO

SZKOLE


ZAPRASZAMY

________________________

PRAKTYKI W NIEMCZECH

Szkoła zrealizowała  projekt,

który dofinansowany był

w ramach programu

ERASMUS+

i  realizowany przez Fundację

Rozwoju Systemu Edukacji

– Narodową Agencję Programu

ERASMUS+ w Warszawie

projekt nr 2014-1-PL01

-KA102-000721.

Tytuł zrealizowanego projektu

„Nowe umiejętności – większe

szanse na europejskim

rynku rolnym - staż zawodowy

uczniów szkół rolniczych”,

którego beneficjentem jest

Towarzystwo Umiejętności

Rolniczychw Poznaniu.

__________________________

Sonda

Skończyłeś szkołe średnią, matura i egzamin zawodowy już zdane, a przed Toba stoi pytanie - Co dalej?